نارسایی کلیه مرحله 4 با توجه به دیابت می تواند باشد که توسط رژیم غذایی شفا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه مرحله 4 با توجه به دیابت می تواند باشد که توسط رژیم غذایی شفا

"مادر من است مرحله نارسایی کلیه 4 به علت دیابت، من می خواهم به می دانم که اگر او می تواند کلیه خود را با رژیم غذایی و مصرف برخی ویتامین ها را التیام بخشد."
شما می دانید که مرحله 4 نارسایی کلیه است نزدیک به پایان مرحله بیماری کلیوی، آن را سخت به درمان سیستماتیک درمان است، به رژیم غذایی اشاره نمی کند. بنابراین برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها باید رژیم غذایی مناسب و درمان سیستماتیک در همان زمان تا که به بهبود شانس معکوس بیماری خود را.
چگونه باید با مرحله 4 نارسایی کلیه و دیابت بیمار درمان بیماری خود را؟
همانطور که ما در بالا ذکر شد، مردم باید رژیم غذایی و درمان در همان زمان می برد.
شما برای افراد مختلف رژیم غذایی باید متفاوت باشد می دانیم، بنابراین شما باید آن را با توجه به شرایط خود را. شما می توانید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما مشاوره خوب به من بدهید.
همانطور که برای درمان، اینجا من می خواهم به توصیه برخی از داروها منحصر به فرد چینی برای شما. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. در مقایسه با داروها غربی، آنها موثر تر و طبیعی تر هستند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است. صدها نفر از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد، بنابراین در طول دکتر درمان خواهد گیاهان مختلف برای بیمار به منظور دستیابی به بهترین اثر ترتیب.
پا حمام درمانی بسیار مفید است در ترویج گردش خون، بنابراین با کمک این درمان، سموم بیشتری را می توان خارج از بدن تخلیه، در نتیجه آن برای وادار کردن صدمه دیده است به کلیه ها.
کامل حمام درمانی دارای عملکرد مشابه از پا حمام درمانی، آن را نیز در حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر بسیار مفید است.
کسانی که درمان با هم کار می تواند به جلوگیری مرحله 4 نارسایی کلیه را بدتر می رود، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه با دیابت، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: